Perihal FM

FM GROUP World

Sejarah jenama FM GROUP bermula pada bulan September 2004 apabila Artur Trawiński, seorang usahawan dari Wrocław, mengasaskan FM GROUP Poland. Pembangunan yang pesat di arena antarabangsa adalah penyebab utama kemunculan FM GROUP World pada tahun 2007. Kini produk FM Group boleh didapati di enam benua.

FM GROUP World bermula dengan hanya produk minyak wangi dan haruman. Hari ini portfolio produk syarikat gergasi ini meliputi rangkaian produk seperti berikut:

  • Federico Mahora – jenama wangian berkualiti tinggi, Eau de Parfum dan penjagaan badan bagi lelaki dan wanita, seperti SKIN LAB, BETA GLUCAN dan SPA SENSES;
  • FM MAKE UP - kosmetik dan alat solek dalam pelbagai warna dan bentuk yang menarik;
  • FM HOME - produk pembersihan, penjagaan kereta dan penjagaan haiwan
  • FM MOBILE - rangkaian pengendali mudah alih dan pembekal Internet, sementara ini hanya terdapat di Poland, yang direka khas terutamanya untuk Pengedar FM GROUP.

Misi FM GROUP adalah untuk menyediakan produk berkualiti tinggi pada kadar harga yang sangat berpatutan secara langsung kepada isi rumah. Matlamat utama syarikat adalah peningkatan berterusan dalam kualiti perkhidmatan dan pembangunan berterusan.

FM GROUP World bermaksud:

  • Lebih setengah juta Pengedar di seluruh dunia,
  • Kira-kira 600 pekerja di pejabat di setiap benua,
  • Pelbagai rangkaian produk dalam industri kecantikan
  • Anugerah berprestij: Business Gazelles 2010 and 2011, Customer Laurel – Discovery of 2011, Art of Packaging 2010 for the best package design (Spa Senses collection), Cult cosmetics 2011, Świat Kobiety readers awards - Super product 2011 (Spa Senses collection) dan yang terkini Qltowy Kosmetyk 2012 awards.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan